söndag 30 juni 2013

Några nya böcker!





En tavla jag köpte för några månader sedan och har tänkt visa er, men har glömt bort. Men nu så! 

Här har ni ett litet inlägg om de 6 böcker jag fått hem under de kanske senaste två månaderna eller så. Förgiftade Äpplens Klubb är en recensionsexemplar, Icons hittade jag på akademibokhandeln och kunde inte låta bli, och Siege and Storm klickade jag hem lite efter att den kommit ut. Och sedan har jag även varit i Göteborg i några dagar, så då passade jag på att gå in på SF-bokhandeln där, och självklart kunde jag inte låta bli att köpa ett par böcker. Så Stormdancer och Touch of Frost fick följa med mig därifrån. Sedan hittade jag även Tell the Wolves I'm Home på Pocketshop, så även den köpte jag (har hört så mycket bra om den!)

Och nu ska jag försöka att inte köpa några böcker på några veckor kanske, utan fokusera på att försöka läsa så många som möjligt av de jag har. Och mer läsning kommer det nog att bli (och bloggande!!) då jag imorgon gör min sista "riktiga" jobbdag. UNDERBART.

Jag deltar förresten i Läs-A-Lot som började idag! Jag har än så länge lyckats läsa ut en bok, Udda Verklighet, och började idag på min andra i bilen hem från Göteborg, vilket fick bli Touch of Frost. Hoppas ni också är med! Jag känner på mig att det kan bli en väldigt rolig vecka!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du har några trevliga läsningar framför dig :)

    SvaraRadera
  2. Fina böcker! :D Jag är OTROLIGT nyfiken på Icons! Läste nämligen ut Beautiful Redemption igår som en del av Läs-A-Lot (och snyft herregud jag dör vad bra den var!). Hoppas verkligen på en recension efter att du har läst den ;D
    SV: Jag lovar, jag ska läsa A Game of Thrones!! Är sjukt peppad efter din kommentar, ska verkligen försöka prioritera den högre nu i framtiden :D (Och jag har inget problem med gråtandet, böcker som får mig att gråta är oftast de bästa :) )

    SvaraRadera