torsdag 4 juli 2013

2 ÅR!

GRATTIS BLOGGEN PÅ 2ÅRS-DAGEN!

Två år har alltså redan gått sedan jag skrev mitt första inlägg här på Bladvändaren! Samtidigt som tiden går fort så känns det som jag haft bloggen i en mindre evighet. 

När jag började blogga så hade jag 0 följare, och att jag nu har hela 95 på bloglovin och 34 via Google Friend Connect är helt sjukt. Så tack så jätte mycket till alla ni som läser min blogg! Det betyder mer än ni tror! Jag blir lika fånigt lycklig varje gång jag ser att jag fått en ny följare, eller bara en ny kommentar. För det betyder ju att några gillar vad jag skriver, och det är guld värt. 

Några saker jag gjort/uppnått sedan jag startade bloggen:
- Fått över 79 000 sidvisningar
- Skrivit 116 recensioner
- Skrivit 304 inlägg
- Blivit tillfrågad om jag vill recensera böcker (bara det är ju jätte coolt!)
- Åkt på bokmässan och träffat andra härliga bloggare
- Läst 183 böcker

(Och utan min blogg så hade jag inte uppnått eller fått göra någon av de här sakerna.)

Så ja, egentligen vill jag bara tacka er lite! Tack för att ni läser min blogg! Själv ser jag fram emot ett nytt bloggår som jag hoppas blir minst lika bra! :D

(Jag kan också avslöja att det i framtiden kommer komma en stor tävling på bloggen ... hehe).

37 kommentarer:

  1. HURRAY! GRATTIS, LISA OCH BLOGGEN! :~)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS BLOGGEN!!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Stort grattis och ett superstort tack för en superfin blogg! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket! Blir jätte glad!! <3

      Radera
  4. Grattis!
    Hoppas att du stannar kvar några år till, så att man kan få fortsätta läsa dina härliga, roliga, intressant inlägg!
    Din blogg är helt klart en utav mina favoriter! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så jätte mycket! Vad glad jag blir! (Har på något sätt lyckats missa sin blogg, men ska genast börja följa den!) ^^

      Radera
  5. GRATTIS (till både dig och bloggen)!! :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket Felicia!! :)

      Radera
  6. Stooooort grattis till underbara du och din minst lika underbart fantastiska blogg!^^ Håller tummarna för att du kommer blogga många långa år till! Tack för en fin blogg med förträffliga inlägg som alltid bidrar till ett leende på läpparna :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Alba!!! Sitter typ här och får tårar i ögonen! TACK :D<3

      Radera
  7. Weee, GRATTIS! :D Din blogg är en favorit :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket Malin! Vad glad jag blir! :D

      Radera
  8. Grattis till bloggen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket! :)

      Radera
  9. Jättestort grattis!! Hoppas du bloggar i mångamånga år till! :DD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och det kan jag nog lova att jag kommer göra :D

      Radera
  10. Grattis! Älskar din blogg, den är en av dem jag följt längst :) Hoppas du fortsätter blogga i måååånga år till! :D<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!! Vad roligt!! (Och det ska jag :D)

      Radera
  11. GRATTIS PÅ BLOGGFÖDELSEDAGEN! :D
    Håller med dig - känns som att Bladvändaren funnits längre än 2 år :) Tack för en superduperbra blogg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK AMELIE! :D Ja, visst gör det? Och tack så mycket igen!

      Radera
  12. GRATTIS LISA!! Älskar din blogg! Ser fram emot varje inlägg, för du skriver så bra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna!! :D (Jag blir jätte glad, men vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig för att visa det, haha!!)

      Radera
  13. Grattisgrattisgrattis!!! :D Din blogg var en av de första bokbloggarna jag började läsa och du har varit lite av en förebild för mig när jag skulle skaffa en egen, så tack själv Lisa :) Ser verkligen fram emot att få fortsätta läsa om vad du läser för något! :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra! :D Tack så jätte mycket! <3

      Radera
  14. Grattis i efterskott lilla bloggen!!! :)♥

    Och sedan vill jag bara ge en komplimang om din vackra header. Klickade mig hit för första gången tidigare idag, och satt liksom och stirrade en lång stund, så himla, himla häftig ju! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så jätte mycket! Vad roligt att du tycker om headern! Jag tog bilden för ett par år sedan, så tror jag ska byta snart. Men har verkligen tyckt om den :)

      Vad kul att du hittade till min blogg! <3

      Radera
  15. GRATTIS I EFTERSKOTT!!! (Jag har varit borta från internet i en vecka, hehe! XD)

    SvaraRadera