måndag 8 juli 2013

Läs-A-Lot 2013 - Utvärdering!

I förrgår vid midnatt så tog Läs-A-Lot alltså slut, och jag tänkte att jag kunde skriva en liten sammanfattning av hur det gick!

Böckerna jag läste:

 Fem böcker blev det alltså! Sedan började jag även i Angelfire och hann kanske 50 sidor eller så.
 
Antal lästa sidor: Mellan 1600-1700 tror jag (vet inte exakt då jag redan läst lite ur ett par av böckerna innan läs-a-lot började)
Bästa boken: Jokern
Tyckte minst om: Beauty Queens
 
 Jag är väldigt nöjd över att jag ändå hann läsa så mycket! Särskilt med tanke på att jag jobbade väldigt mycket, tävlade, tränade, och kollade på lite tv-serier (sschhh). Men jag vill bara tacka Anna och Emelie som drog igång det också! Det har verkligen varit en jätte rolig vecka, och jag hoppas att vi kör Läs-A-Lot 2014 nästa år?
 
Och bara så alla vet också så är jag på Öland i några dagar nu. Men jag ska ändå försöka uppdatera lite under tiden jag är här! Men nu ska jag springa ut i solen och fortsätta min läsning i Angelfire. (Jag kan tyvärr skvallra om att den inte är jätte bra än så länge).
 

1 kommentar:

  1. Själv så hann jag bara läsa 2 böcker...Jag jobbade precis som du och helt enkelt inte tid! Men roligt var det! :D

    SvaraRadera