måndag 22 juli 2013

TÄVLING - 3 vinnare!

Okej, så det har blivit tid för en ny tävling! För nu har ju faktiskt bloggen fyllt två år, och fått 100 följare på bloglovin! (Nu kommer säkert någon avfölja mig bara för att, haha. Men i nuläget är det 100 i alla fall!) Men tack så jätte mycket för att ni alla följer min blogg! Det betyder super mycket!

Men tillbaka till tävlingen. Den här gången kommer jag dra hela 3 vinnare! För jag känner mig generös, haha. Plus så har jag jobbat större delen av sommaren så jag har faktiskt pengar för en gångs skull! Så får passa på nu innan de tar slut. Här är vad ni kan vinna:

1:a pris
En valfri bok ifrån The Book Depository, som inte får kosta mer än 13 euro. 


2:a pris
Som andra pris kan man vinna en av mina favoritböcker hittills ifrån 2013. (Bara för att jag vill dela med mig av bra böcker som ni förhoppningsvis också kommer att gilla). Och sedan får man även ta vilken del som helst i serien. T.ex. istället för Perfect Scoundrels så kan ni välja första delen som är Heist Society


3:e pris
Som tredje pris kan man vinna en av de här böckerna. Det är böcker ifrån min egna bokhylla som jag inte känner att jag behöver ha kvar. (De är alla i fint skick, och alla är inbundna förutom Catching Jordan). 

 Så, ja, det är alltså vad ni kan vinna! Och hur ska ni göra då? Här kommer lite saker som är bra att veta:

1. Skriv en kommentar på inlägget där ni fyller i vilken bok ni vill vinna ifrån de olika kategorierna. T.ex. så här: 1 - City of Bones. 2 - Scarlet. 3 - My Life Next Door. (Om ni inte skulle vara intresserad av någon bok i andra eller tredje priset så bara struntar ni i att fylla i något där).

2. Jag kommer att skicka första och andra priset ifrån The Book Depository, så där kan ni tyvärr inte välja någon bok på svenska. Detta för att den sidan blir smidigast för mig att skicka böckerna direkt hem till er, och för att det är fri fakt.

3. Det är okej att ha en utländsk adress om man vinner första och andra priset, men om ni skulle vinna tredje och bo i ett annat land så måste jag tyvärr dra en ny vinnare. Detta på grund av fraktkostnader.

4. Man får ingen extra lott för att skriva om tävlingen någon annanstans, men självklart så får ni gärna göra det!

Jag kommer att dra vinnarna den 5:e augusti! Må oddsen vara er gynnsamma! 

58 kommentarer:

  1. Jag vill vara med :) 1. Just Listen av Sarah Dessen (gärna nya omslaget) 2. Cinder 3. My life next door

    Min mejl: Juliadahl87@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. holy jeeeesus vilken awesome tävling! Stort grattis till dig och bloggen! ^^ Klart man vill vara med!

    1 - The Lives We Lost av Megan Crewe. 2 - Scarlet. 3 - My Life Next Door. :D

    bookrelated[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  3. "Må oddsen vara er gynnsamma" alltså Lisa, jag gråter, jag såg den nya trailern idag, sluta nu, det är så spännande.

    Men självklart ska jag vara med i tävlingen, nu när du är så generös! :D Grattis till över 100 följare och 2 år som bloggare! Jag önskar dig ytterligare 100 följare samt två år till, då du aldrig misslyckas med att underhålla mig! :D

    1. Eleanor & Park - Rainbow Rowell
    2. The Raven Boys
    3. Splintered (är det okej att välja något p.g.a. omslaget? XD)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Grattis till bloggen och följarna! :D Jag är gärna med i tävlingen.

    1. Indelible - Dawn Metcalf (http://www.bookdepository.co.uk/Indelible-Dawn-Metcalf/9780373210732)
    2. Cinder - Marissa Meyer

    lenacee@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Grattis till bloggen. :) jag är gärna med!!


    1. Eleanor & Park - Rainbow Rowell
    2. Clockwork princess
    3. My life next door

    SvaraRadera
  6. Grattis Grattis!
    Jag vill självklart vara med och tävla!

    1. OM jag skulle vinna så tar vi det då - är för lat att titta upp just nu. förlåt :(
    2. I am the Messanger - Markus Zusak
    3. Splintered

    SvaraRadera
  7. Wii så roligt! Jag är gärna med och tävlar.

    1. The Book Theif - Marcus Zusak(9780552773898)
    2. Clockwork Prince - Cassandra Clare(9781406321333)
    3. My Life next door - Huntley Fitzpatrick

    Min mail: bellasbokblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  8. JÄTTESTORT GRATTIS TILL BLOOGEN OCH 100 FÖLJARE!!
    awesome tävling också!

    1 - The sky is everywhere
    2 - Clockwork princess (kan jag återkomma med format om jag skulle vinna? så att alla mina TID-böcker matchar, hehe)
    3 - My life next door

    SvaraRadera
  9. Superkul! Klart man är med

    1) Fab confessions of Georgia Nicolson vol 1
    2) Finnikin of the rock
    3) Catching Jordan.

    p_hans21@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Sort grattis till bloggen och följarna! Du förtjänar verkligen dem allihop. Tycker väldigt mycket om din blogg! :)

    1) In the Shadow of Blackbirds
    2) In the Shadow of Blackbirds
    3) Masque of the Red Death

    petersson.frida[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  11. Stort grattis!!! Och självklart vill jag vara med och tävla.. :)

    1. Touch av Jus Accardo
    2. In the Shadow of Blackbirds
    3. My Life Next Door

    nordinandersson.petra[at]gmail.com

    SvaraRadera
  12. Grattis till 100 följare. Älskar din blogg!

    1. The Maze Runner av James Dashner
    2. Cinder av Marissa Meyer
    3. Splintered av A.G. Howard

    mail: moadok04@hudik.org

    SvaraRadera
  13. Oj vilken lyxig tävling =) Grattis till följarna och till bloggfödelsedagen ^^

    1. Same Difference by Derek Kirk Kim
    http://www.bookdepository.co.uk/Same-Difference-Derek-Kirk-Kim/9781596436572

    2. Heist Society by Ally Carter
    http://www.bookdepository.co.uk/Heist-Society-Ally-Carter/9781408309551

    3. Catching Jordan

    miriam.tisander@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Grattis till hundra följare! :D Och till två år med bloggen ;) Här är böckerna jag väljer:

    1. The Elite http://www.bookdepository.co.uk/Elite-Kiera-Cass/9780062059963
    2. Finnikin of the Rock
    3. Catching Jordan

    Min mejl: etaebedlosi(@)hotmail.com

    PS. Jag lyssnar på Cosmic Love just nu eftersom du tipsade om den. Sjukt bra.

    SvaraRadera
  15. Oj, missade visst min mejl förut, här är den!

    bokrygg[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  16. Hurra och massa grattis (ännu en gång)! :-)

    1) Eleanor & Park - Rainbow Rowell
    2) Finnikin of the Rock - Melina Marchetta
    3) Alice in Zombieland - Gena Showalter

    Mejl: bokskadad@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Grattis!!

    1) Half-Blood - Jennifer L. Armentrout
    2) Heist Society - Ally Carter
    3) Splintered - A.G Howard

    oolilianeoo@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Grattis!! :)

    1. Heist Society (inbunden)
    2. Saving Francesca
    3. Splintered

    Mejl: jennifer.jaderqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. grattis!!

    Jag vill gärna vara med i tävlingen, jag har inte bestämt mig för vilken bok jag vill om jag vinner förstapriset, kan jag återkomma med det om det blir aktuellt? Ur andra kategorin vill jag ha Finnikin of the Rock. Och ur tredje är det ingen som intresserar mig, så den hoppar jag.

    jana.rosell@live.se

    SvaraRadera
  20. Grattis till bloggfödelsedag och 100 följare!
    Givetvis vill jag vara med:

    1. Skulle jag få första priset vill jag gärna ha Breathe av Sarah Crossan (i den här utgåvan helst http://www.bookdepository.com/Breathe-Sarah-Crossan/9780062118691)
    2. Cinder
    3. Splintered

    /Mari
    m_gadell@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Grattis till 100 följare! :) Jag är gärna med och tävlar.

    1. Legend - Marie Lu
    2. Heist Society
    3. My life next door

    emma_johansson23@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej! Jag vill vara med!

    Kategori 1 - Things I can't forget - Miranda Kenneally
    Kategori 2 - Scarlet - Marissa Meyer
    Kategori 3 - Tempest - Julie Cross

    desiree.stromberg@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Grattis! Lyxigt med tävling! Jag skulle bli glad för 1) The Ocean at the End of the Lane, 2)In The Shadow of Blackbirds och 3) My Life Next Door. Min mejl är johannak92[at]gmail.com

    SvaraRadera
  24. Så klart att jag vill vara med och tävla.

    1. Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
    http://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?search_word=Stephanie+Perkins&gclid=COSC1cXKx7gCFfB3cAodbyIANg
    2. Jellicoe Road - Melina Marchetta
    3. My Life Next Door

    Min mailadress: linnea.bergsten@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Stort grattis till bloggen och även dig Lisa! Tänk vad åren går fort!^^ <3 Grattis till både bloggfödelsedag och 100 följare. Det har varit två fina år :)
    Hur som helst så är jag gärna med och tävlar, riktigt fin tävling du arrangerar ;)

    1. Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
    http://www.bookdepository.com/Anna-French-Kiss-Stephanie-Perkins/9780525423270

    2. Heist Society - Ally Carter
    http://www.bookdepository.com/Heist-Society-Ally-Carter/9781423116615

    3. Splintered - A.G Howard

    Mail: albali[at]live.se

    SvaraRadera
  26. Grattis till bloggen! Alltid kul med en tävling, så självklart är jag med ;)

    1. Anna and the french kiss - Stephanie Perkins (samma som Alba - här ovan)(såg att det var någon slags rabatt på den och om den inte gäller o går över priset så tar jag The Selection - Kiera Cass)

    2. Clockwork angel - Cassandra Clare

    3. My Life nextdoor

    Mailadress: dolasbokblogg@hotmail.se

    SvaraRadera
  27. Förlåt, men jag skulle vilja ändra mig om 3:an...
    Hoppas det är okej, annars får det vara som det va'.
    Ändring: Splitered - A.G. Howard

    SvaraRadera
  28. Grattis jättemycket till dig och bloggen för både två år och 100 följare på blogglovin! Din blogg är verkligen värd det! :D Och vilken rolig tävling, vill definitivt vara med!
    1. The fault in our stars (helst i denna utgåva: http://www.bookdepository.com/Fault-Our-Stars-John-Green/9780525478812 annars häftad, och då helt utan klistermärke, om det finns...)
    2. Heist society

    Och trean skipar jag för jag bor i finland.

    SvaraRadera
  29. Grattis!! Jag vill vara med och tävla, men oj så svårt att bestämma sig...
    1. Rose under Fire - Elizabeth Wein
    2. Finnikin of the Rock - Melina Marchetta
    3. Splintered

    Mail: tilda94[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hejhej beslutsångest! Naturligtvis vill jag vara med och tävla, men jag velar lite mellan vilka böcker jag helst vill ha. Så jag lämnar några alternativ och återkommer sen när jag har vunnit! :)
    1. Paper Aeroplanes av Dawn O'Porter eller Openly Straight av Bill Konigsberg
    2. Finnikin!!! eller Perfect Scoundrels för jag <3 Hale.
    Tredjepriset låter jag hellre någon annan få. :)
    Grattis!

    SvaraRadera
  31. Jag vill vara med!
    1. Pushing the Limits
    2. Beautiful Creatures
    3. My life next door

    (cutelikeyou__@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. cutelikeyou__@hotmail.com

      Ska inte vara ( framför hehe

      Radera
  32. Grattis till 100 mycket välförtjänta följare (och till 2 år såklart)! :D
    Väldigt trevlig tävling :)

    1. Lola and the boy next door av Stephanie Perkins ( http://www.bookdepository.com/Lola-Boy-Next-Door-Stephanie-Perkins/9780525423287 )
    2. Saving Fransesca
    3. Catching jordan/Tempest (Okej att bestämma sig senare om denna, vid eventuell vinst? hehe)

    SvaraRadera
  33. Grattis!!
    1.Middle Ground (Awaken, #2) av Katie Kacvinsky (http://www.bookdepository.co.uk/Middle-Ground-Katie-Kacvinsky/9780544104808)
    2. Clockwork Princess
    3. Splintered av A.G. Howard

    /Ellie (ellii_98@live.se)

    SvaraRadera
  34. Grattis :) Är gärna med och tävlar:

    1. Alice I have been (http://www.bookdepository.com/Alice-I-Have-Been-Melanie-Benjamin/9780385344142)

    2. The raven boys

    3. Splintered

    //Emilie (emilie.kindvall@hotmail.com)

    SvaraRadera
  35. Grattis (igen) till 100 följare! Som jag sa förtjänar du det verkligen. Tycker att du skriver så himla bra på din blogg! Jag är gärna med i tävlingen! 1 - Me Before You (Jojo Moyes). 2 - Saving Francesca. 3 - My Life Next Door. =)

    SvaraRadera
  36. Yeeei, massa grattis x2!

    1. The Maze runner av James Dashner
    http://www.bookdepository.co.uk/Maze-Runner-James-Dashner/9780385737951

    2. The knife of never letting go

    3. My life next door

    e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Grattis till 100 följare och att du firar 2år du förtjänar det verkligen jätte mycket och jag vill verkligen vara med i din tävling

    1. The golden lily av Richelle Mead
    2.The raven boys
    3. Alice in Zombieland

    vera.21@live.se

    SvaraRadera
  38. 1.http://www.bookdepository.co.uk/Looking-for-Alaska-John-Green/9780007523160
    2. Finnikid of the Rock av Merlina Marchetta
    3 Splintered av A.G Howard
    OfeliaGirl@live.se

    SvaraRadera
  39. (1)http://www.bookdepository.co.uk/Wings-Aprilynne-Pike/9780061668050/
    (2) Det fanns inget jag ville ha.
    (3) Den gröna cirkeln av Stefan Casta
    Sharon.c@live.se

    SvaraRadera
  40. Grattis till 100 följare!

    1.http://www.bookdepository.co.uk/Seraphina-Rachel-Hartman/9780552566001

    2. The Raven Boys av Maggie Stiefvater

    3. Den gröna cirkeln av Stefan Casta

    Min mail: Thebookreader1234@gmail.com
    /Laura

    SvaraRadera
  41. Grattis till 100 följare! :)
    Är absolut med:

    1. Gameboard of the Gods - Richelle Mead (Paperback)
    2. Kan jag välja andra boken i Heist Society serien? Annars så väljer jag Scarlet :)
    3. Splintered - A.G Howard

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du kan välja andra delen i Heist Society :)

      Radera
  42. Jag är gärna med och tävlar!
    1. Clockwork Prince
    2. Clockwork Princess
    3. My Life Next Door

    Min mail: clara.johansson@gmail.com

    - Clara

    SvaraRadera
  43. Åh klart man är med och tävlar!
    1. Pivot Point (Hardback)
    2. Finnikin of the rock
    3. Splintered

    Mail: fridaa148@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Grattis till följarna och tack för en superfin blogg! Jag vill vara med i den här supergenerösa tävlingen!
    1. Eyes like stars (http://www.bookdepository.com/Eyes-Like-Stars-Lisa-Mantchev/9780312380960)
    2. In the Shadow of Blackbirds
    3. My life next door

    boktycke[at]gmail.com

    SvaraRadera
  45. Grattis =)

    JAg är gärna med och tävlar. Om jag vinner vill jag gärna ha:

    1. Incarnate - Jodi Meadows (http://www.bookdepository.co.uk/Incarnate-Jodi-Meadows/9780062060761)
    2. Heist Society (http://www.bookdepository.co.uk/Heist-Society-Ally-Carter/9781408309551)
    3. Splintered

    Min mail är sandra[at]bonbear.se

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med och tävlar:
    1. The selection (http://www.bookdepository.com/Selection-Kiera-Cass/9780062059932)
    2. Perfect scoundrels
    3. Alice in Zombieland (har fastnat för zombier sen jag läste warm bodies)

    Min mail: Vattenloppan5@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Åh va roligt!

    1. 1. Eleanor & Park - Rainbow Rowell http://www.bookdepository.com/Eleanor-Park-Rainbow-Rowell/9781250012579
    2. Heist Society - ally carter http://www.bookdepository.com/Heist-Society-Ally-Carter/9781408309551
    3. My life next door

    bokparadiset[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag vill självklart vara med!

    1. This Lullaby av Sarah Dessen (http://www.bookdepository.co.uk/This-Lullaby-Sarah-Dessen/9780142501559)
    2. The Knife of Never Letting Go
    3. Tempest

    Mail: nilmasbokhylla@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag vill vara med!! :)
    På 1&2 blir det samma svar: A game of thrones (första boken, skulle äntligen vilja bli en av dem som får läsa och älska den).
    3. Splintered

    Grattis på bloggfödelsedagen!

    Mail: bokrecensionernu@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Grattis till bloggen!
    1. The Ghost Bride
    2. In the Shadow of Blackbirds
    3. Oönskad
    Min mail: kamarnaboulsi@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Gud vad kul! Grattis :D
    Med min vanliga tur i tävlingar är inte oddsen mig särskilt gynsamma, men om jag nu skulle råka vinna:
    1. Seraphina- Rachel Hartman (gärna paperback :D)
    2. Clockwork Princess
    3. Alice In Zombieland

    min mail: free.mockingjay@gmail.com (ja, jag är a Hunger Games-fan xD)

    SvaraRadera
  52. Woho grattis lite så här i efterskott! Då det är den 5:e idag vet jag inte om det är försent att anmäla mig.... men jag chansar! :)

    1. Skulduggery Pleasant, första boken i storpocket
    2. Clockwork Princess
    3. Alice in Zombieland

    Min mejl: vitgulstrumpa[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Grattis! Antar att det fortfarande är okej att anmäla sig då du tweetade om det... heh.
    1. Me and Earl and the Dying Girl av Jesse Andrews gärna hardback men paperback är också okej :3
    2. Clockwork Princess
    3. Alice in Zombieland

    Min mail klara.michaelson[at]gmail.com

    SvaraRadera
  54. Woooah sista minuten ^^

    1. Only Human - Gareth Roberts
    2. Första Game of Thrones boken!
    3. Alice in Zombieland

    mail: janinaastridh@hotmail.se :D

    SvaraRadera