tisdag 6 augusti 2013

VINNARNA!

Vilka som vann min tävling är nu utsedda! Och för de som är intresserade så använde jag mig av "random number generator". Hela 52 stycken deltog, vilket är jätte roligt. Och så, till de som vann! Helst hade jag ju gett alla en varsin bok, men tyvärr har jag inte så mycket pengar, haha.

1:a pris
Vinnaren av första priset är Clara!
Grattis! Och boken du vann är då alltså Clockwork Prince av Cassandra Clare.

2:a pris
Vinnaren av andra priset är Malin från Nilmas Bokhylla!
Grattis! Och boken du vann är The Knife of Never Letting Go av Patrick Ness.

3:e pris
Vinnaren av tredje priset är Lily! 
Grattis! Och boken du vann är Splintered av A.G. Howard.

Tack till alla som var med och tävlade! Det är alltid jätte roligt att hålla i tävlingar! Jag hoppas jag kan ha en till snart!

OCH ÅTERIGEN GRATTIS TILL DE SOM VANN! 
(Jag kommer skicka mail till er under dagen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar