tisdag 10 september 2013

Beautiful Creatures spin-off serie!!!

JA, NI LÄSTE RÄTT. Det kommer att komma en spin-off serie till The Caster Chronicles!!! Och namnet:

Dangerous Creatures!

Iiiihh, jag är så taggad!! Författarna kommer först att släppa en novell, Dangerous Dream, den 17:e december i år och sedan kommer själva boken att komma den 6:e maj 2014. Och det ska handla om Ridley och Link! YAY. Men författarna har också sagt att de gamla karaktärerna, så som Ethan och Lena, också kommer att dyka upp. Jag är lite rädd för att det inte kommer bli bra, men hundra gånger mer taggad. 

Jag var helt enkelt tvungen att skriva av mig lite här, haha. För att läsa mer om det gå in här!

Omslaget till novellen Dangerous Dream!

Är det någon mer än jag som är taggad??

3 kommentarer:

  1. Jag har inte läst klart hela The Caster Chronicles än, men ska definitivt läsa denna! :)

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag tyckte att den första boken i Beautifulserien var skitbra! Men sedan har det tyvärr bara blivit sämre.. Så jag får nog se om jag ger mig in på det här.

    SvaraRadera