fredag 27 september 2013

Bokmässan!

Jag kan vara typ den miljonte bokbloggaren att skriva om bokmässan nu, men äsh då! Hur som helst - imorgon ska jag till bokmässan! YAY! Längtade som en galning efter nästa år redan då förra årets bokmässa var slut. Och det roligaste ska självklart bli att träffa alla fina bokbloggare!

Jag kommer att befinna mig vid ungdomsbokbloggarträffen halv tio som Bokugglan och Boktjuven håller i det här året. Och sedan vid två så kommer jag befinna mig vid den inofficiella bokträffen som Anna har ordnat. Mer om den hittar ni här.

Om ni skulle se mig så tveka inte att komma fram och säga hej! Ni som är vän med mig på goodreads vet väll i alla fall hur jag ser ut, och jag vet även med mig att jag lagt ut ett par bilder på mig själv på bloggen. Så om ni känner igen mig säg hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar