söndag 1 september 2013

Månadsresumé augusti 2013

Lästa böcker:
Förgiftade Äpplens Klubb - Lily Archer
Kiss of Frost - Jennifer Estep
Nevermore - Kelly Creagh
Defiance - C.J. Redwine
Systrar av guld - Maureen Johnson
Stardust - Neil Gaiman
Chasing Brooklyn - Lisa Schroeder (omläsning)

Antal: 7
Påbörjade serier: 2
Avslutade serier: 0
Uppföljare: 1
Fristående böcker: 3
Manga: 0
Noveller: 0
Svenska: 2
Engelska: 4
Snittbetyg: 3
Omläsningar: 1 (inte medräknade i alternativen ovan)

Bästa boken:

Tyckte minst om:

Sammanfattning av månaden:
Det känns som jag har läst ruskigt lite under augusti, men ändå lyckades det bli sju böcker på något sätt.  Men min läslust har gått lite upp och ner vilket nog kan bero mycket på att jag inte läst några böcker som jag tyckte var oändligt bra. Förgiftade Äpplens Klubb var den enda boken som fick över en trea i betyg, vilket väll säger lite. Jag börjat skriva på ett nytt manus nu i augusti! Fick ihop dryga 20 000 ord under månaden, vilket är helt okej. Men hoppas på en ny bra skrivmånad och en läsmånad med lite bättre böcker!

Planerar att läsa i september:
Jag har en bokbeställning som borde komma nästa vecka, så där har jag många böcker jag kommer slänga mig över direkt. Tror jag beställde hem 11 böcker, så se fram emot en book haul! OCH HERREGUD UNITED WE SPY KOMMER UT NU OCH DEN SLÄPPS TIDIGARE I STORBRITANNIEN SÅ DEN ÄR REDAN PÅVÄG TILL MIG. AAHHH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar