måndag 28 oktober 2013

Läs-A-Lot Höstlov!


Som ni kanske vet så håller Moa och Lucy i ett läs-a-lot nu under höstlovet! Eller jag antar att inte alla har höstlov nu, men jag har det i alla fall! (Mitt sista ... snyft). Och här är vad jag har tänkt läsa. Jag tror väll inte att jag kommer hinna läsa alla böckerna, men man vet ju aldrig? Jag har redan under dagen läst ut de sista 200 sidorna eller så i Allegiant och ska snart fortsätta läsa i A Dance With Dragons.

Så som ni kanske förstått så deltar jag och kommer att uppdatera hur det gick för mig i slutet av veckan! Om ni inte redan deltar så haka på! Det är ett jätte roligt sätt att peppa sig själv till att läsa; särskilt för mig som inte läst så mycket under oktober. Mestadels för att jag haft så otroligt mycket att göra och samt för att jag spenderat mycket tid på A Dance With Dragons. Men nu ska jag allt läsa ut lite böcker! TAGGA!

2 kommentarer:

  1. Ååh, önskar att jag också hade Allegiant och The Dream Thieves hemma! <3

    SvaraRadera
  2. Ååååh önskar jag hade höstlov. Och tid att läsa böcker som inte är för skolan. Aaah. Hade nog också gett mig på nästa ASOIAF bok.. (tror jag är på den innan ADWD)

    SvaraRadera