lördag 9 november 2013

Läs-A-Lot Höstlov: Utvärdering

Ooops, glömde helt bort att jag lovat att skriva det här inlägget, haha. Men här kommer det i alla fall! 

Böckerna jag hann läsa ut:

Böcker jag påbörjade: 

_________________________________________________________________

Så jag hann alltså avsluta fyra böcker! Och bäst av dem var lugnt A Dance With Dragons. Sedan så började jag även läsa i Obsidian och More Than This. Efter att ha läst Deity av Jennifer L. Armentrout så lovade jag egentligen mig själv att det skulle vara min sista bok från henne. Men efter att ha sett några av mina favorit booktubers prata så mycket om boken på senaste tiden så tänkte jag ge den en chans. (Plus så var den billig som e-bok och jag kände för att läsa något på min kindle.) Men alltså, jag vet inte. Hann läsa ca halva innan jag lade den åt sidan. Stör mig på väldigt många saker, så får se om jag avslutar den någon gång eller inte. Och sedan precis innan midnatt på söndags kvällen så började jag i More Than This. Tror bara jag hann tio sidor eller så, men ändå! Haha. 

Antal lästa sidor (ungefär): 1140
Bästa boken: A Dance With Dragons
Boken jag tyckte minst om: Sommarboken

Jag hade hoppats på att läsa lite mer, men är ändå nöjd. Hoppas ni hade ett bra läs-a-lot om ni deltog!

3 kommentarer:

  1. Vad mycket du hunnit läsa, imponerande!

    SvaraRadera
  2. Jag deltog inte i Läs-A-Loten, hade en post-Allegiant depression och laddade inför NaNo så det blev inte av... Men du hann ju med jättemycket, A Dance With Dragons är ju inte direkt någon liten bok ;D Vad tyckte du om The Selection? :)
    SV: Tack för påhejningen! :D

    SvaraRadera
  3. OMG KONSPIRATIONSTEORIN! Jag vet inte hur mycket jag kan säga utan att spoila för andra, så jag messar dig på Facebook, är det ok? XD

    SvaraRadera