tisdag 24 december 2013

Hemlig bokvän + GOD JUL!


Den här julen deltog jag i Annas bokbyte-cirkel! Den gick ut på att alla vi som deltog fick en varsin hemlig bokvän vi skulle skicka iväg ett paket till och sedan ge dem en ledtråd om vem vi var. Och här är vad jag fick! JAG BLEV JÄTTE DUNDER SUPER GLAD! Har velat läsa Wuthering Heights jag vet inte hur länge och äntligen äger jag den! SÅ FIN ÄR DEN OCKSÅ! Iiiihhh, måste ta tag i att läsa den snarast!! Sedan fick jag även polkagrisar (som jag älskar), mörk choklad (som jag också älskar), samt tre jätte söta bokmärken! Visar bara två på bilden då jag använder det tredje till boken jag läser just nu, haha.

Jag gissar också på att det var Lucy från Bokrygg som skickade paketet! Om jag har fel så skriv! Haha. Men tack så jätte mycket Lucy (om det nu var du, vilket jag tror!). Boken (och resten av sakerna) var jätte bra!! :D Tack till Anna också som drog igång hela saken! Vi kör på samma nästa år, hoppas jag?

Sedan vill jag också passa på att önska alla er som läser min blogg en god jul! Ni är bäst och jag hoppas ni får många bra böcker i paketen i år. Jag har varit och inspekterat mina och det känns lovande för mig, haha! Så se fram emot en book haul troligtvis imorgon! GOD JUL IGEN!

6 kommentarer:

  1. Hej! Ja, det var jag, vad roligt att du tyckte om dem! :D
    God jul, hoppas du haft det jättebra och fått många fina klappar (vilket jag såg på twitter att du har... en julhaul kommer upp hoppas jag?)!

    SvaraRadera