lördag 21 december 2013

Jullovsläsning!


ÄNTLIGEN JULLOV!! Har ett jullov någonsin kommit mer lägligt? Fast så säger jag nog varje år, haha. Men det ska bli så gött att vara ledig ett par veckor. Bara få vila upp mig, vara hemma hos min familj, läsa och blogga. För både läsning och bloggning ska det bli mycket av! I alla fall mer än det varit  de senaste månaderna. Jag ser verkligen fram emot att kunna lägga ner tid på min blogg igen, för min blogg är ju min lilla bebis som jag i vissa stunder älskar mer än något annat.

Ovanför ser ni några böcker jag gärna skulle vilja läsa under lovet. Men då jag som sagt alltid går på känsla när jag väljer vilken bok jag ska läsa så får vi se. Sedan vet jag även att jag kommer gå lite böcker i julklapp som säkert kommer locka väldigt mycket. Hehe.

Mer hur som helst så kommer det bli mer liv på bloggen nu! Yay! Så se fram emot några nya inlägg under de närmsta dagarna!

6 kommentarer:

  1. Åh, är också jättesugen på Vera Dietz! Ser fram emot recension! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läser den just nu! Har inte kommit så långt, men hoppas den kommer vara bra! :D

      Radera
  2. READY PLAYER ONE ÄR SÅ JÄVLA BRA JAG ORKAR INTE ENS!!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. OMG MÅSTE LÄSA DEN SNART NU NÄR DU SÄGER SÅ!

      Radera
  3. Ska bli spännande att se vad du tycker om dem. Jag är nämligen supernyfiken på allihop! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också det ska bli spännande att se vad jag tycker, haha :D Hoppas självklart på att alla är jätte bra! Läser dock Please Ignore Vera Dietz just nu och är än så länge inte helt fast ...

      Radera