torsdag 27 mars 2014

Att-läsa-hylla!



Det var ett tag sedan jag visade er mina två hyllor med att-läsa-böcker så här har ni dem! Hyllorna har fyllts på rätt så rejält de senaste veckorna, så nu ska jag försöka att inte köpa så mycket böcker en tid framöver. Har verkligen jäääätte många böcker jag bara vill slänga mig över nu på en gång! Men tror faktiskt att jag kommer att ha lite mer tid att läsa ett tag nu än vad jag haft de senaste månaderna. Jag vet i alla fall med mig att ett par kurser jag läser avslutas redan vid påsk, så yay! Runt påsk så ska jag även till Israel en vecka med familjen och på träningsläger en vecka i Spanien, så förhoppningsvis blir det mycket läst där!

Är det någon bok ni tycker jag borde prioritera?

14 kommentarer:

  1. Gail Carrigers Själlös är jättebra så den kan du prioritera. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt börjat lite i den redan, och ser mycket fram emot att fortsätta läsa den! :)

      Radera
  2. Hehe, jeg har også en hylde bøger, jeg ikke har læst endnu. Jeg kunne godt tænke mig at læse Les Miserables - måske du skulle læse den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Les Mis vill jag helt klart läsa snart! Är bara liiite avskräckt (jag som inte brukar bli avskräckt av tjocka böcker) av dess storlek och det faktum att den dessutom är en klassiker. Men snart så!

      Radera
  3. Profetens tid ftw!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, har börjat i den och måste fortsätta läsa den snart!!

      Radera
  4. Magikerna läste jag precis ut och tyckte tyvärr var ett riktigt bottennapp =(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd :( Måste försöka ta tag i den snart så att jag kan bilda mig en egen uppfattning!

      Radera
  5. Grave Mercy! Den tyckte jag verkligen var SJUKT bra och jag tror du kommer gilla den också :) Annars får du gärna läsa The Demon King och Furies of Calderon eftersom jag gärna vill ha en second opinion på dem innan jag köper själv ;D Bokhyllekärlek <3
    SV: Tack :D Andra delen kommer upp på lördag och jag kan avslöja att två av de du räknade upp är med där ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. På senaste tiden har jag verkligen hört jätte mycket bra saker om Grave Mercy så den har helt klart hamnat högre upp på min prioriteringslista! Bokhyllekärlek är den bästa kärleken <3

      Radera
  6. Så skönt stt se att det är fler som har många böcker att läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag misstänker att vi är en del bland alla bokbloggare, haha ;)

      Radera
  7. Jag tycker du ska läsa själlös, en riktigt underbar bok eller öga över månskära om du tycker om att läsa 1600-talets England ;) J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, visste inte att Ögat över månskäran utspelade sig under 1600-talet! Nu blev jag definitivt mer sugen på att läsa den!

      Radera