måndag 24 mars 2014

Harry Potter-party: Förberedelser!


 Min bästa vän fyller 18 år om ett par veckor och råkar som jag vara en stor Harry Potter nörd. Så vad gör jag? Ordnar ett Harry Potter-party så klart! Här ser ni presenterna hon kommer få (oroa er inte hon läser inte min blogg) och om jag får säga det själv så är de rätt så awesome. På partyt kommer det också serveras Butterbear, Harry Potter-tårta och Harry Potter-cupcakes! Möjligen något mer om jag känner att jag har tid och kommer på något också! Som ni kanske märker så tillhör min kompis Slytherin, men jag gillar väll henne ändå antar jag (GRYFFINDOR 5-EVER <3).

Jag tänkte att jag kan ta bilder från partyt när det håller hus och visa er! Så kan ni få se hur min (antagligen misslyckade) Harry Potter-tårta och mina Harry Potter-cupcakes blir! Och huruvida jag lyckades göra en god Butterbear (har druckit det två gånger och det var väll mindre trevligt, haha). Tills dess önska mig lycka till! Och om ni har något bra recept på någon Harry Potter relaterad mat let me know!

Bara så ni vet tänkte jag också försöka skriva ett inlägg varje dag den här veckan för att få igång bloggen lite mer igen! Tjoho!

10 kommentarer:

  1. Men wow! Var har du fått tag på alla dessa HP-saker? Hon kommer ju bli överlycklig!
    Hälsningar Linda
    www.nattstad.se/bokmalen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har svarat på din blogg! :)

      Radera
  2. Åh, vad kul! Jag skulle ÄLSKA att gå på Harry Potter-kalas. Lycka till och hoppas att ni får roligt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Är säker på att det kommer bli jätte kul :D

      Radera
  3. Svar
    1. Eller hur! Vad är bättre än Harry Potter liksom?

      Radera
  4. Det finns ju en e-bok som heter The Unofficial Harry Potter Cookbook av Dinah Bucholz, vet inte om du har den sen innan, men där i kanske det finns en del roligt.

    Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Ska kolla upp den! :)

      Radera
  5. Wow! Vilken fin kompis du är! Tror Jon kommer bli jätteglad:) ska bli kul att se fler bilder sen.

    SvaraRadera