lördag 19 april 2014

Harry Potter-partyt!!

Jag hoppas ni ser vem det ska föreställa? (Jag vet jag är bäst på att baka tårtor … eller inte, haha). 

Den som kan gissa alla symboler får en kram! 

Mitt första försök till att baka cupcakes. Det var inte jag som lade på toppingen om ni undrar varför det faktiskt ser rätt så fint ut. 

 Återigen: det är inte jag som slagit in paketen om ni undrar varför de ser fina ut! 

 Någon smygtar en kaka … 

 Harry blir uppäten! Noooo.

 Jag hade kvar lite Bertie Botts bönor från London förra året så vi hittade på en tävling där man skulle gissa vilken smak man fick. (Varning: Ät inte den med tvålsmak. Smaken kommer vara kvar i er mun en timme framöver.)


Så vad tycker ni? Jag var väll en helt okej kompis i alla fall? Haha. Min kompis blev i alla fall väldigt glad så mission accomplished! Och nu har hon och jag börjat planera ett stort Harry Potter-party vi ska ha till sommaren som kommer bli tio gånger så storslaget! Yay för nödighet! :D

6 kommentarer:

  1. Åh ser ut som en fantastiskt kul och nördigt kalas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var det verkligen :D

      Radera
  2. Åhh ett sånt kalas skulle ju inte precis sitta fel hihi! ska länka inlägget lite diskret till mina kompisar haha ;) Glad Påsk på dig och hoppas du får en bra helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha gör så :D Tack så mycket! Hoppas din helg var bra den också!

      Radera
  3. Åh, ser fantastiskt fint ut! :D

    SvaraRadera