tisdag 15 april 2014

Hejdå Sverige!

Tel Aviv 

Lloret de Mar

Efter att ha spenderat alldeles för många månader i Sverige nu, så är det äntligen dags för mig att åka utomlands igen! Imorgon åker jag till Israel en vecka med familjen och återkommer till Sverige nästa onsdag igen. Men på fredagen sen så åker jag till Spanien för en vecka i Lloret de Mar på träningsläger! Så under de närmsta dryga två veckorna kommer jag alltså spendera cirka en dag i Sverige = inte så mycket bloggande. Men jag ska skriva några tidsinställda inlägg till er nu, så att det inte blir helt tyst! Jag tror jag kommer ha internet i lägenheten vi ska bo i när vi är i Israel och jag har säkert internet i lobbyn på hotellet i Spanien, så möjligtvis att det blir lite twittrande, men det kommer antagligen vara svårt för mig att skriva på bloggen. Så jag får önska er två bra veckor medan jag är borta!

6 kommentarer:

  1. Åh, det låter inte helt fel att åka utomlands! Ha det underbart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hade det jätte bra :)

      Radera
  2. Åh, vad härligt! Hoppas du får det bra! :)

    SvaraRadera
  3. Du får ha det så roligt! :)

    SvaraRadera