onsdag 14 maj 2014

En liten paus!

Hej bloggen! Det var ett tag sedan! Som några av er kanske är medvetna om så tar jag studenten om en månad. Så fram till dess hade jag tänkt att ta en liten "paus" på bloggen. Denna paus innebär inte att jag inte kommer blogga någonting, men antagligen mer sällan än jag brukar. Så några inlägg kommer antagligen ramla in på bloggen, men kanske inte så jätte många. Detta för att jag vill njuta av min sista månad som gymnasieelev och passa på att umgås med mina vänner innan jag flyttar hem till min hemort över sommaren. Hoppas ni har det bra!

Slänger in en liten random GIF på Chandler, för varför inte?

2 kommentarer:

  1. Sprang du Göteborgsvarvet? Annars var det någon som var fruktansvärt lik dig!!

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja då var det verkligen läskigt, tyckte verkligen att det var du, haha!

    SvaraRadera