söndag 1 juni 2014

BLOPPIS

Har ni också problemet att ni har för många böcker men för lite plats? Det har i alla fall varit ett stort problem för mig rätt så länge nu, haha. Så då tänkte jag varför inte rensa ut lite böcker jag ändå vet att jag aldrig kommer vilja läsa/läsa igen? Så det är vad jag tänkte göra nu! Och vad jag också tänkte var att kanske några av er skulle vara intresserad av någon av böckerna. Jag har ingen aning om någon faktiskt skulle vara intresserad av någon bok, men tänkte att jag kan prova. Jag är inte ute efter att tjäna massa pengar men tänkte ändå att jag kunde ta ut en liten summa för varje bok. Det är ingen stor summa då den som köper boken också måste betala en frakt som jag skulle gissa ligger på ca 40-45 kronor. Men om ni köper t.ex. två böcker så kan jag förhoppningsvis få ner dem i samma paket och då blir det ju förhoppningsvis inte 40 kroner i frakt för båda. 

Priser:
Inbunden bok 10:- (+frakt)
Häftad bok i fint skick 5:- (+frakt)
Häftad bok med bruten rygg 3:- (+frakt)


Fint skick om jag inte skriver annat!
Seraphina - Rachel Hartman (SÅLD!)
The Dark Divine - Bree Despain (skyddsomslaget lite skadat) (RESERVERAD)
Tempest - Julie Cross (helt oläst!) (RESERVERAD)
These Broken Stars - Amie Kaufman & Meagan Spooner (SÅLD!)
Matched - Ally Condie (syns att den är läst)
Cruel Beauty - Rosamunde Hodge (SÅLD!)
My Life Next Door - Huntley Fitzapatrick (SÅLD!)
Masque of the Red Death - Bethany Griffin
Alice in Zombieland - Gena Showalter (SÅLD!)


Alla dessa har brutna ryggar!
Perfect Chemistry - Simone Elkeles (RESERVERAD)
Oh. My. Gods. - Tera Lynn Childs (RESERVERAD)
Prep School Confidential - Kara Tyler (RESERVERAD)
Everneath - Brodi Ashton (RESERVERAD)
Destiny's Fire - Trisha Wolfe (RESERVERAD)
Tiger's Curse - Colleen Houck (SÅLD!)
Waterfall - Lisa T. Bergren
Miss Peregrine's Home for Peculiar Children - Ransom Riggs
The Demon Trapper's Daughter - Jana Oliver (RESERVERAD)


Utan brutna ryggar!
Darkfever - Karen Marie Moning 
Wither - Lauren Destefano (SÅLD!)
The Forbidden Game - L.J. Smith
Angelfall - Susan Ee (SÅLD!)
The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky (glömde ta med på bilden)

Vill ni har någon av böckerna så kommentera här och maila sedan er adress till mig! Mailadress: bladvandaren@hotmail.se

14 kommentarer:

  1. Jag köper These Broken Stars och Tiger's curse! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Maila din adress till bladvandaren@hotmail.se så kan jag skicka dem imorgon! :)

      Radera
  2. Jag vill köpa Alice in Zombieland och Cruel Beauty :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maila mig din adress så skickar jag dem imorgon! :D

      Radera
  3. Är My Life Next Door i häftat eller inbundet? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är inbunden :)

      Radera
    2. Då köper jag gärna den :)

      Radera
  4. Jag är intresserad av Seraphina! :D Är den på engelska?

    SvaraRadera
  5. Jag köper gärna Angelfall och My life next door.
    Mailar till dig.

    /Mari Gadell

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg precis i en annan kommentar att My life next door var tagen. Så köper bara Angelfall.

      Radera
  6. Jag köper gärna Wither!

    SvaraRadera
  7. Jag köper gärna The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky och Waterfall - Lisa T. Bergren om de inte är sålda.

    SvaraRadera