fredag 13 juni 2014

STUDENT 2014!



JAG HAR TAGIT STUDENTEN! Det var roligt, sorgligt, konstigt, ofattbart, läskigt och överväldigande. Alla känslor på samma gång. Väldigt omtumlande med andra ord och jag har svårt att sätta ord på hur dagen egentligen var. Men jag är rätt så säker på att den var väldigt bra. I alla fall de flesta delar av den. Bara lite för många skrikande och fulla människor för min smak. Och jag lovar, nästa gång någon tjuter med en visselpipa i mina öron så blir jag galen (säger hon som tjöt allt hon kunde med en på flaket).

Men nu väntar alltså en framtid där jag själv kan välja vad jag vill göra. Igår grät jag för att det verkade så läskigt, men idag ser jag fram emot det. Det skiftar väldigt fort med andra ord. Haha. Men det är spännande ändå att nu är det JAG som får välja HELT SJÄLV vad jag ska göra. Jag har ingen skola jag måste gå tillbaka till. Ingen som förväntar sig att jag ska vara någonstans. Vart det tar mig får jag se, men jag hoppas det blir bra.

Stort grattis också till mina bloggvänner Amelie, Emelie, Anna och Beate som också tagit studenten! Jag hoppas vi alla lyckas fylla framtiden med något bra! Jag tror på oss! Nu kör vi!

11 kommentarer:

  1. GRATTIS!! Känner igen känslorna som existerade under dagen. Allt var bara överväldigande. Lycka till med vad du än kommer göra i framtiden :D

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket Lisa!! Och grattis själv :D Jag tror också på oss! Nu är det bara att våga gå efter vad vi vill ha i livet så kommer det komma till oss på ett eller annat sätt :) Lycka till! <3

    SvaraRadera
  3. GRATTIS IGEN, LISA, OCH TACK! :D <3

    SvaraRadera
  4. Vad fin du var! :) Grattis och tack själv! <3
    Din studentklänning ser väldigt mycket ut som min... kanske är det samma? Haha, liten parantes.

    SvaraRadera