fredag 18 juli 2014

10 booktubers!

För snart ett år sedan gjorde jag ett inlägg om mina topp 10 favorit booktubers! Sedan dess har jag blivit ett ännu större fan av booktube och har börjat följa ännu fler kanaler, så nu tänkte jag tipsa om ytterligare tio kanaler jag har börjat följa! Mitt första inlägg hittar ni här.

Jellafy
Det här har lätt blivit en av mina favoritkanaler! Tycker alltid hennes videor är välgjorda och roliga att titta på. Dessutom verkar vi ha liknande boksmak, vilket alltid är ett plus!


JoelBooks
Joel har en förmåga att göra super roliga videor som alltid får mig att skratta. Jag älskar också att han ibland gör små sketcher i sina videor! Stor tummen upp för det!


Charly Reynhorse
En kanal vars videor jag inte alltid kollar på, men för det mesta! Så det är ingen favorit, men ändå en bra kanal.


DylanBooks
Dylan bara växer och växer i mina ögon, och har blivit lite av en favorit hos mig. Tycker det är jätte roligt varje gång man får en ny video av honom!


Priceiswong
Ytterligare en kanal där jag inte kollar på riktigt alla videor. Tycker ibland hennes videor kan bli lite utdragna och jag hade gärna sett att hon redigerat bort vissa delar för att få dem lite kortare. Men annars en bra kanal!


Tashapolis
En kanal jag hittade via PolandBananasBOOKS och som jag tycker väldigt mycket om. Natasha gör ofta väldigt bra och intressanta videor, som är roliga att titta på!


TheBookTuber
En stor favorit hos mig! Älskar alla Tiernans videor. Han gör alltid jätte roliga videor och mer än bara typ Bookhauls, TBRs, Wrap Ups, osv. Inte för att det är något fel på sådana videor men det är alltid roligt med någon som gör något nytt också!


Vincentvanstop
Rolig att lyssna på, roliga videor, härlig personlighet, ja typ så!


Booksoverlooks
En kanal jag började följa rätt så nyss, men gillar den verkligen! Dessutom har hon gjort jätte bra jobb med alla video challenges för booktube-a-thon! Älskar när folk verkligen lägger ner jobb på vad de gör.


Abookaffair
En mysig kanal. Kan inte säga att jag ser alla videor, men de flesta!

Hoppas ni alla fick lite nya tips! Och har ni några tips till mig på bra booktubers, lämna gärna en kommentar! Och så ni vet så kommer jag att åka till Paris (!!!) imorgon! Har tyvärr inte förberett något tidsinställt inlägg, så om jag inte hinner fixa något på morgonen imorgon, så syns vi igen när jag kommer hem nästa tisdag!

4 kommentarer:

  1. Älskar Booktubers! Kan inte komma på någon bara sådär just nu, men utöver de du nämnt i dessa inlägg så kanske Abookutopia? Hon är verkligen så så lik Lily Collins!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Ska kolla in hennes kanal! :)

      Radera
  2. Här är 10 st av mina favorit booktubers som du inte redan har nämnt :) (listan är inte i ordning)
    Bookables
    Kassidy Voinche
    Megan Olivier
    Jbooklover
    Inthebookcorner
    Readbyzoe
    Bethjune327
    Mandersonxoxo
    Kiara Soleil
    Thebookbasement

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket för tipsen! Ska helt klart kolla in dem! :D

      Radera