onsdag 2 juli 2014

Kvartalsrapport 2: 2014

April: 
The Winner's Curse - Marie Rutkoski
Ready Player One - Ernest Cline
Miss Peregrine's Home For Peculiar Children - Ransom Riggs

Maj:
The Fault in Our Stars - John Green (omläsning)
The Well of Ascension - Brandon Sanderson
Pushing the Limits - Katie McGarry
Looking for Alibrandi - Melina Marchetta

Juni:
Pivot Point - Kasie West
City of Heavenly Fire - Cassandra Clare
Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins (omläsning)
I Am Pusheen the Cat - Claire Belton (seriealbum)
Monsters of Men - Patrick Ness

Tyckte bäst om: 
Haha, det är för svårt att välja ut en favorit. Jag har läst så många bra böcker på senaste tiden!

Tyckte minst om:
 Allra sämst här var Pushing the Limits, men jag tyckte inte Miss Peregrine's var någon höjdare heller.

Sammanfattning:
Som sagt har jag läst väldigt många bra böcker! Överlag har inte april, maj och juni varit några månader då jag lagt jätte mycket fokus på läsning, utan det har mest blivit när jag haft tid och ork över. Men jag är väldigt nöjd över de böcker jag har läst. Hoppas dock på att få lite mer läst nu under sommaren! Är nu inne på min tredje vecka av jobb, men efter tisdag nästa vecka så kommer jag mer att vikariera så då lugnar det antagligen ner sig lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar