tisdag 1 juli 2014

Nya böcker i hyllan!


Jag har fått hem lite nya böcker (som ni antagligen förstår)! Fablehaven-serien beställde jag hem till mig själv någon gång innan studenten för att den var så billig på Adblibris och för att Emelie pratat så gott om den. Ser verkligen jätte mycket fram emot att dyka in i serien någon gång nu under sommaren! Sedan fick jag hela Tomorrow-serien av mina föräldrar i studentpresent (tack mamma och pappa!). Jag läste hela serien på svenska för några år sedan och älskade den, så det är verkligen jätte roligt att äntligen få äga den nu. Så förhoppningsvis ska jag väll kunna få in en omläsning på i alla fall några böcker i serien snart. Och sist men inte minst köpte jag Steelheart inne på SF-bokhandeln i Göteborg när jag var där under helgen! Gick och höll i fem olika böcker så det var lite av ett under att jag lyckades bestämma mig för att bara köpa en. Har redan börjat läsa den och hoppas verkligen på att jag kommer tycka om den!

Under de närmsta dagar på bloggen kan ni förhoppningsvis se fram emot någon recension och även en kvartalsrapport! Jag kommer att jobba på ett friidrottsläger nu under onsdag, torsdag och fredag och kommer då även bo över där så kommer inte ha någon tillgång till dator. Men kanske att jag ikväll hinner skriva ett par tidsinställda inlägg. Jag är för övrigt även sjukt sugen på att börja spela in videor till bloggen. Kanske spela in en bookshelf-tour, gör lite taggar osv. Men får se om jag kommer underfund med min kamera och även något redigeringsprogram, haha. 

4 kommentarer:

  1. Åh vad mycket fina böcker (matchande serier <33)!!

    SvaraRadera
  2. Jag har också beställt hem Fablehaven boxen eftersom Emelie gillade serien så mycket. Hoppas på att hinna få den nu i veckan, men eftersom jag valde gratisfrakt kanske den inte hinner komma förrän nästa vecka. Hoppas vi båda gillar den dock. :)

    SvaraRadera
  3. AAWWWYEEEEEEAAAH FABLEHAVEN<3 Roligt att jag har inspirerat någon att läsa dem haha :D

    SvaraRadera
  4. Wow, vad fina boxar! Speciellt Tomorrow-boxen skulle göra sig fin i min bokhylla tror jag hiiih

    SvaraRadera