söndag 24 augusti 2014

Recensionsmaraton!


Jag har väldigt många recensioner jag vill skriva, så tänkte att jag under nästa vecka ska köra ett litet recensionsmaraton! Jag har tänkt mig att schemat ska se ut så här, men det kan komma ändringar. Men förbered er i alla fall på många recensioner under den kommande veckan!


Måndag: Since You've Been Gone - Morgan Matson
Tisdag: Dangerous Girls - Abigail Haas
Onsdag: On the Fence - Kasie West
Torsdag: Steelheart - Brandon Sanderson
Fredag: Isla and the Happily Ever After - Stephanie Perkins
Lördag: Fangirl - Rainbow Rowell
Söndag: Mini-recensioner

2 kommentarer:

  1. Borde också ha ett recensionsmaraton så jag inte ligger efter så mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är rätt så bra att ha det ibland! Så att man kommer ikapp, haha :D

      Radera