söndag 24 augusti 2014

The Social Media Book Tag!

Jag blev taggad av Lucy från Bokrygg att göra The Social Media Book Tag! Tack Lucy!!

Twitter: En kort favoritbok
Holes är relativt kort med sina lite över 200 sidor, och jag älskar den jätte mycket! Den har också en helt fantastisk filmatisering, om ni skulle vara intresserade!

Facebook: En bok alla andra fick dig att läsa
Fangirl, kanske? Jag läste ut boken igår för att så många rekommenderat den till mig. Tyckte den var bra, men inte någon ny favoritbok tyvärr.

Tumblr: En bok du läste innan den blev populär
The Hunger Games läste jag 2009, innan jag hade hört någon prata om den alls. Det blev bara av en slump att jag plockade upp den på biblioteket. Så nu vet ni hur cool jag är som läste The Hunger Games innan den blev populär, hahaha.

Myspace: En bok du inte kommer ihåg om du tyckte om eller inte
Jag minns väldigt väl att jag älskar serien, men jag kommer inte ihåg vilka böcker jag gillar mer och vilka jag gillar mindre i serien. Så det är väldigt bra att jag nu har hela serien hemma så att jag kan läsa om den!

Instagram: En bok som är så fin att du vill instagrama den
The Night Circus!!

Youtube: En bok du vill ska bli film
Jag läste ute den här boken så sent som idag, och tror verkligen att den skulle kunna bli rätt så fantastisk som film!

Goodreads: En bok du rekommenderar till alla
Jag är rätt så säker på att jag har rekommenderat den här till alla mina kompisar och även alla som läser min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar