torsdag 25 september 2014

Bokmässan!

För tredje året i rad så kommer jag att befinna mig på bokmässan! Jag kommer att vara där på lördag precis som de tidigare åren, och kommer som vanligt också att infinna mig på Annas bokälskarträff! Den börjar 14:00 vid Bonnier Carlsens monter, och alla som vill är välkomna, vare sig du har en bokblogg eller inte! Så om ni ska till bokmässan så hoppas jag att vi ses där! Och om ni skulle få syn på mig under dagen så är det självklart bara att säga hej! 

ÄR NI TAGGADE?! FÖR DET ÄR JAG! 

Vilka av er ska på bokmässan?

4 kommentarer:

  1. Yaaay jag ska dit skulle vara jättekul att träffas! ^^

    SvaraRadera
  2. supertaggaaaaad!!!!!! :D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  3. Ha det så trevligt på mässan. Jag följer så mycket som möjligt av den på UR play.

    SvaraRadera