lördag 11 oktober 2014

Min bokmässa!

Alltså det känns inte som att det var så länge sedan jag bloggade … men det har det tydligen gått ett par veckor? Dagarna har gått så fort! Men jag tänkte hur som helst berätta lite kort om min bokmässa!

Jag började dagen med att möta upp Frida och Anna på tågstationen. Efter det tänkte vi att vi skulle ta en spårvagn till mässan och åkte självklart helt fel, haha. Men vi fick oss ett gått skratt i alla fall! Väl inne på mässan mötte vi upp Ebba och Pia för att se en intervju med Carol Rifka Brunt. Efter det gick vi mest runt och kollade i olika montrar, innan det blev dags för lunch på McDonald's och sedan bokälskarträffen! Det var som vanligt jätte roligt att träffa massa bokbloggare/bokälskare! Lite synd är det ju dock alltid att man inte hinner prata med alla. Något som också var synd i år var att det inte fanns någon officiell bokbloggarträff, då jag alltid tyckt de varit jätte roliga. När träffen var över gick vi sedan runt med lite fler bloggare, och några timmar senare var jag tvungen att åka därifrån, då jag och mamma även skulle hinna träffa min mormor på sjukhuset innan det var dags att köra den 3-4 timmar långa bilresan hem!

 Bokälskarträffen! Bild lånad från Anna

Frida, jag och Anna. Bild lånad från Bookshelf, men är tagen av Ebba!

Under dagen köpte jag endast två böcker. Men det var två böcker som jag är riktigt taggad på att läsa!

Tack till alla fina människor jag träffade på mässan! Jag har verkligen inte träffat en enda bokbloggare som inte är jätte trevlig!! Hoppas vi ses igen nästa år! Nu ska jag med en gång sätta mig ner och skriva ett par till inlägg. Har nämligen märkt att jag måste passa på att skriva inlägg på helgerna, för att jag är så trött under veckodagarna, haha.

Träffade några bloggare under träffen vars bloggar jag inte följer, men jätte gärna skulle vilja följa! Så skriv gärna era bloggadresser i en kommentar, då jag inte kommer ihåg vad alla heter! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar