måndag 10 november 2014

Jag lever!

Tiden går för fort just nu! Det är liksom knappt så att jag har märkt att jag varit borta från bloggen så länge som jag varit. Men jag har haft så fullt upp hela tiden med jobb och körkortsplugg. Och kanske lite Fullmetal Alchemist: Brotherhood också då, om jag nu ska vara ärlig. 50 avsnitt på två veckor är helt normalt … eller hur? Dumma serie som tar över mitt liv. Fullmetal Alchemist har bokstavligen varit det enda jag ägnat mig åt på min lediga tid. Jag har inte varit inne på bloglovin, youtube, pinterest, bloggen, och knappt på goodreads. Ingen av de sakerna som annars brukar ta över mina lediga stunder alltså. Haha, så man kan väll säga att jag är lite besatt. 

Bloggen ska jag i alla fall försöka bli bättre med nu! Jag har ju trots allt typ tre stycken halvfärdiga inlägg som bara väntar på att få skrivas klart. Jag ber också om ursäkt för att jag inte svarat på några kommentarer på ett tag. Jag ska bättra mig!! Men ja, jag ville väll bara skriva ett litet snabbt inlägg för att berätta att jag att jag inte övergett er, och för att ibland är det bara roligt att babbla på om lite ingenting. 

Inlägget får avslutas med ett lite fint citat från Neil Gaiman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar