torsdag 25 december 2014

Julklappsböcker!

För ovanlighetens skull så fick jag faktiskt inte så många böcker i år. Men de jag fick är jag så nöjd med! Ni vet den där känslan när man håller en ny bok i sina händer för första gången? Och man knappt kan vänta på att få öppna första sidan och dyka in i berättelsen? Den känslan hade jag med varje bok jag fick. Det ligger verkligen något magiskt över att få nya böcker i julklapp <3 Och jag inser nu att jag inte önskat er god jul ännu, så GOD JUL TILL ALLA MINA FINA BLOGGLÄSARE! Ni är verkligen bäst.


Fick ni några fina böcker i julklapp?

9 kommentarer:

  1. God Jul Lisa, och hoppas du gillar dina nya böcker! :)
    ps. Wow, vad stor The World of Ice anf Fire är.. :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. God jul Petra! :) Och ja den är jätte stor och fin! Älskar den!

      Radera
  2. God jul Lisa! Den här julen var faktiskt första på länge som jag inte fick några böcker. Men jag fick en jättefin anteckningsbok! Och åh, TWoIaF är ju så fin! Jag har den, men har själv inte börjat läsa den än. God jul :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. God jul Anna! :D Jag ska vänta på någon snöig och kylig dag då jag ska krypa ner i soffan och påbörja TWoIaF <3

      Radera
  3. Fina julklappar. Jag fick presentkort av dotra som jag ska shoppa med på akademibokhandeln =)
    God fortsättning.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning! Presentkort är alltid roligt att få! Hoppas du köper dig någon fin bok :)

      Radera
  4. God jul! Vilka fina böcker du fick, Martins guide är jag också sugen på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. God jul! Martins bok är verkligen jätte fin!

      Radera
  5. Så fina =) Kikade precis på The World of Ice and Fire på SF-bokhandeln idag ^^

    SvaraRadera