fredag 6 februari 2015

I Mustache You Some Questions!

Jag blev taggad av fina Pia att göra den här taggen! Tack Pia!!! Älskar namnet på taggen, haha.


Four names that people call me (other than my real name)
1. Flisa
2. -
3. -
4. -

Four jobs I have had
1. Ledare på idrottsskola
2. Lärarvikarie
3. Lägerledare
4. Vårdbiträde (mitt nuvarande jobb)

Four movie I would/have watched more than once
1. Legally Blonde
2. She's the Man
3. Föräldrafällan
4. Titanic

Four books I would recommend
1. Jellicoe Road av Melina Marchetta
2. The Final Empire av Brandon Sanderson
3. The Hunger Games av Suzanne Collins
4. The Lightning Thief av Rick Riodan

Four places have lived
1. Sunne
2. Karlstad (i en egen etta)
3. Karlstad (i en annan etta med en kompis)

Four places I have been
1. New York
2. London
3. Paris
4. Tel Aviv

Four places I'd rather be right now
1. Hogwarts
2. Narnia
3. Camp Half-Blood
4. Min säng

Four of my favorite foods
1. Min mammas köttbullar
2. Våfflor
3. Rygbergs bearnaisesås
4. Pizza

Four tv-shows that I watch
1. The 100
2. Game of Thrones
3. Orphan Black
4. The Walking Dead

Four things I am looking forward to this year
1. Träningsläger i Spanien (som jag förhoppningsvis ska på)
2. Sooommaaaar
3. Mockingjay: Part 2
4. ...
(Så svårt att komma på saker, då hela mitt år (hela mitt liv?) är så oklart just nu, haha.)

Four things I am always saying
1. Men snosigt!!
2. Vad sa du?
3. Finns det någon mjölk?
4. Ska du eller jag diska?

Four people I tag
Emmas böcker
Petras bokblogg
Boknea
Booklovin

Och innan jag glömmer det så måste jag tacka för 150 följare! TACK TACK TACK! 

6 kommentarer:

  1. Tack för taggen! <3 Jag har dock redan gjort den, men ändå! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha oj, det har jag missat haha xD

      Radera
  2. THE 100 <3<3<3<3 Och wey tack för taggen :D

    SvaraRadera
  3. Tack för taggen! :) Har redan gjort den men tack ändå :D

    SvaraRadera