torsdag 12 februari 2015

Läs-OS-A-Lot Gren 2: Omslagsdesigner

Gren 2 på läs-OS-a-lot är här och den här gången ska man designa om ett omslag till en bok! Jag valde att förbättra omslaget till boken som jag läste ute idag, nämligen Heir of Fire! Tycker jag lyckades rätt så bra om jag får säga det själv.

 


Det enda jag kunde ha gjort bättre är att skaffa en fläkt så mitt hår hade blivit lika fab som på originalomslaget. Men vad tror ni? Hade boken sålt mer med mitt omslag? Passar jag som Celaena?

11 kommentarer:

  1. Klockrent! :') Där satt den! De borde helt klart sumpat det tidigare omslaget och kört på ditt istället, det skulle ha sålt mycket mer. Hahaha, jag älskar det ;D

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Snacka om förbättring (och då är ändå originalet ett av mina favoritomslag). :)

    SvaraRadera
  3. Haha, så bra! :D Tror definitivt att boken sålt mer om förlaget använt ditt omslag istället. Ser väldigt mycket mer episkt och actionfyllt ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Tror också boken kunde ha blivit ännu mer poppis ;)

      Radera
  4. Jag tycker verkligen att du förmedlar alla känslomässiga trauman som Celaena går igenom med det där uttrycket... On point!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Beate! Det var svårt pga allt Celaena gått igenom, men tror jag lyckades rätt så bra :)

      Radera
  5. Svar: Hahah, så här mitt i vintern var det lite svårt att komma ihåg allt man brukar använda på sommaren, men det verkar som att jag lyckades rätt bra ändå då^^ Jag saknar också SOMMAR!!

    Hahah, älskar ditt omslag till Heir of Fire! Jag antar att något svenskt förlag redan har hört av sig till dig och vill ge ut böckerna på svenska med ditt omslag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen som hört av sig än! Jag väntar med spänning ...

      Radera
  6. Svar (igen^^): Taack så jättemycket! :D Omslaget var en av få grejer den här veckan som jag blev rätt nöjd med^^

    SvaraRadera