tisdag 17 februari 2015

Läs-OS-A-Lot Gren 3+5: Ljudboksuppläsare & Gestaltning

Jag är sen jag vet! Hade sådana problem med att ladda upp min video, men nu så! Bättre sent än aldrig! Bestämde mig även för att min video passade i både gren tre och fem så jag valde att slå ihop dem, haha! Hoppas det är okej?

Jag fuskade lite, då jag faktiskt inte gjorde videon under läsOSalot. Jag och min kompis spelade in den för vad jag tror är ett par år sedan. Vi har en konstig hobby där vi gillar att spela in scener från olika böcker (vi har gjort allt från Divergent, Tomorrow When the War Began, och Avatar: The Last Airbender). Här agerar vi alltså en scen (*host* kan möjligtvis vara en aning påhittad) ur The Hunger Games och jag gestaltar Katniss. Ett tips är att inte ta den för seriöst, haha. Hoppas ni tycker om den! Nu ska jag gå och gömma mig under en kudde.

7 kommentarer:

  1. Hahah, såå bra! :D Du såg dessutom riktigt proffsig ut med pilbågen ju! :D Och slutet, hahah ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha tack Anna! Tycker man verkligen ser att jag är ett proffs när det kommer till bågskytte ;)

      Radera
  2. Haha, grym video! :D Satt och log när jag såg den. Du har en framgångsrik skådespelarkarriär framför dig, det vill jag lova ;) Och bågskytte är helt klart din grej :p

    SvaraRadera
  3. Fasen att jag har missat denna läsosalot. Hoppas där kommer fler.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  4. SV: Varsågod!! :D Du gjorde dig verkligen förtjänt av ett pris ;) Great, gör så! :D

    SvaraRadera