torsdag 23 april 2015

VIDEO: The Zombie Apocalypse Book Tag!

Min första video där jag sitter och pratar med en kamera!! Har aldrig riktigt förstått hur svårt det faktiskt är. Hur gör folk för att låta så naturliga? Jag blir bara jätte stel och obekväm när jag ska sitta och prata med mig själv, haha. Men det var roligt, trots allt!

Förklarar lite kort hur taggen går till, om ni inte förstår när ni ser på videon. Taggen går ut på att man ska få fram tio karaktärer som ska vara med en under en zombie apocalypse. Man väljer ut fem av sina favoritböcker, vars titlar man skriver på fem olika lappar, och två karaktärer från varje bok ska fylla upp två av platserna i din grupp. Det finns tio olika frågor och man ska då hitta en karaktär till varje fråga. Man drar då en av böckerna man har valt ut, slår upp en random sida och läser upp namnet på den första karaktären vars namn man ser ... och så vidare!


Frågorna:
1. Den första personen att dö
2. Personen du fäller för att ta dig bort från zombierna
3. Första personen att bli en zombie
4. Personen som fäller dig för att ta sig bort från zombierna
5. Idioten i gruppen
6. Den smarta i gruppen
7. Läkaren i gruppen
8. Vapenexperten i gruppen
9. Bråkmakaren i gruppen
10. Lagledaren i gruppen

Hoppas ni tyckte om videon!!!

9 kommentarer:

  1. Alltså du fick mig att skratta högt där på slutet!! :D Jättetrevlig video, det blev så himla kul med typ hunden som ledare! xD Jag ska definitivt göra det här så fort jag har tid, tack så jäääättemycket (igen) för att du skickade vidare den till mig! PS. Du klarade det ju superbra med första videon! :D You go Glen Coco!

    SvaraRadera
  2. men asså du är så sööööt jag orkar inte!!!! hahaha klart jag ska göra denna!! :D:D kanske blir video rent av.. Om en vecka eller två. Men det ska ske, banne mig! Tack för taggeen!!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pia <3 <3 Jaaa, hoppas på video!!!

      Radera
  3. Haha, vilken rolig tagg och video!

    SvaraRadera
  4. Så kul att du har lagt upp din första video! Jag vet att det kan kännas lite awkward och weird i början, men man vänjer sig (konstigt nog^^)! :D Så keep going så kommer du att vara ett proffs på nolltid ;)

    Du hade ju tur att du fick Voldemort som den du fäller för att komma undan zombierna! Det hade kunnat bli så mycket värre på den frågan^^

    Tack för taggen ännu en gång! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska helt klart göra fler videor! Även om hela processen tog sjukt lång tid, så var det väldigt roligt!

      Radera
  5. Rolig tagg och video! Och jag tycker att du klarade det väldigt bra för att vara första gången du filmade en video! :D Själv har jag typ sjuhundraelva misslyckade videoinspelningar på datorn så jag har börjat inse att det där med videor kanske inte riktigt är min grej. ^^

    SvaraRadera