söndag 5 juli 2015

GRATTIS BLOGGEN 4 ÅR!

506 inlägg ...
167 recensioner ...
och hundratals lästa böcker senare ...
MIN BLOGG FYLLER 4 ÅR!

Eller rättare sagt så fyllde den fyra år igår. Men en viss person hade tydligen glömt bort att jag valde att starta upp min blogg på USA:s nationaldag. Men hur som helst ... GRATTIS MIN FINA LILLA BOKBLOGG! Tack till alla som följt mig från starten, och tack till alla som hittat hit under årens gång! Mitt liv hade varit mycket tråkigare utan bokbloggsvärlden! <3

16 kommentarer:

  1. Stort grattis i efterskott och tack för en superfin blogg!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis och tack för en underbar blogg! :)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS TILL DIN BLOGG! Och jag är så glad att du bestämde dig för att skapa en blogg så att jag fick chansen att lära känna dig! :D <3

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Och tack för att du bidrar med en så himla bra blogg!: :D

    SvaraRadera
  5. Jättestort grattis! Och bra gjort! :D Att driva en blogg är inte något som bara händer (som typ födelsedagar) det är något man måste göra själv aktivt. Därav bra gjort ;) Din blogg är en av de jag följt längst och den inspirerade mig att skaffa en egen :) Så tack så jättemycket <3

    SvaraRadera
  6. Massor av grattis och tack för en väldigt trevlig och fin och bra och inspirerande och helt awesome blogg! :D ♥

    SvaraRadera
  7. Grattis grattis grattis! Fyra år är väldigt bra gjort. Keep up the good work, Lisa! :D

    SvaraRadera
  8. Grattis!!! Fyra år är verkligen inte dåligt! Och tack för en väldigt fin blogg :D

    SvaraRadera