måndag 7 september 2015

Bokmässan 2015!


Jag var länge osäker på om jag skulle åka på bokmässan i år med tanke på att jag flyttat till Jönköping och har så mycket som är nytt i mitt liv, men efter lite övervägande så har jag nu bestämt mig för att åka! Varför bryta en fin tradition? Dessutom saknar jag alla bokälskare! Sedan så har jag numera bara cirka två timmar dit med tåg, till skillnad från de fyra jag hade förut!

Jag kommer att vara på mässan under lördagen precis som alla tidigare år. Och precis som alla år jag varit där så håller Anna från Bookshelf i en bokmässeträff dit alla bokbloggare och bokälskare kan gå för att bara umgås och ha det trevligt! Så jag hoppas att vi syns klockan 14 vid Bonnier Carlsens monter! Jag ser fram emot att träffa både gamla och nya bokälskare!

Sedan vill jag bara säga ett stort TACK till alla som varit med och spridit och skänkt pengar till Bokbloggare för Barn på flykt. Tillsammans har vi nu fått ihop nästan 6000 kronor!! Det är så mycket mer än jag hade väntat mig, och jag känner mig oerhört tacksam över att vara en del av ett sådant fint blogg-community. Vad sägs om att sträva efter 10.000 kronor? Det känns som ett väldigt svårt mål att nå, men varför inte försöka?

Ska du på bokmässan i år?

5 kommentarer:

  1. Kommer också dit på lördagen! Såklart! Ses däär :D:D

    SvaraRadera
  2. Vill ses där!! :D så kul, längtar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Ska bli så roligt att ses igen! :D

      Radera
  3. Nämen oj, har du flyttat till Jönköping? Där bor ju jag :) Pluggar du eller?
    Kul att du ska på mässan! Själv kommer jag ställa ut i år för första gången. Ska bli skoj! Kanske ses vi i vimlet :D

    SvaraRadera